Con?inutul cu înalt? valoare ad?ugat? care se extinde dincolo de evenimentele semnificative

Aniversarea a 25 de ani de existen?? a prestigioasei reviste „Amfiteatru Economic”
noiembrie 7, 2024
Participarea Universit??ii Româno-Americane la cea de a X-a edi?ie a EURIE – EURASIA Higher Education Summit
aprilie 8, 2025
Show all

Con?inutul cu înalt? valoare ad?ugat? care se extinde dincolo de evenimentele semnificative

Con?inutul cu înalt? valoare ad?ugat? care se extinde dincolo de evenimentele semnificative

S-a f?cut o nou? trimitere recent la reputatul Keynote Speaker Ruediger Hagedorn, Director E2E, The Consumer Goods Forum (CGF), care a împ?rt??it, cu ocazia Conferin?ei SCM 4 ECR (Business & Academic Partnership 2024) valoroase cuno?tin?e ?i expertiz? (https://holisticmarketingmanagement.ro/high-level-rau-conference-presentation-at-the-15th-scm4ecr-conference-17-18-oct-2024-targoviste/). Dup? cum este cunoscut, în calitate de singura organiza?ie condus? de CEOs care reprezint? atât produc?torii, cât ?i retailerii la nivel global, CGF reune?te lideri seniori din peste 400 de retaileri, produc?tori ?i alte p?r?i interesate din 70 de ??ri. Este, de asemenea, cunoscut faptul c? evenimentele CGF sunt concepute pentru a promova schimbul de cuno?tin?e de prim? clas?, crearea de re?ele ?i colaborarea dintre apartenen?a mai larg? ?i p?r?ile interesate externe (https://www.theconsumergoodsforum.com/event/calendar/).

Summit-ul global CGF a avut loc anul acesta în luna iunie la Chicago (reunindu-se cu aceast? ocazie peste o mie de membri ai industriei CPG (cele mai comune ?i mai des achizi?ionate articole de c?tre consumatori fiind CPG, un subset fiind FMCG, respectiv bunurile de larg consum cu circula?ie rapid?). A?a cum s-a eviden?iat pe pagina de web a CGF (https://consumergoods.com/consumer-goods-forum-global-summit-2024-takeaways-action-items), accentul pus în dezbateri pe mai mult? transparen??, inova?ie, leadership ?i responsabilitate a fost evident, lucru firesc în contextul prezen?ei liderilor seniori ai multor mari produc?tori ?i retaileri (precum Coca-Cola, PepsiCo, Unilever, Danone, Kraft Heinz, Walmart, Mars, Ahold Delhaize, Haleon ?.a.).

La sfâr?itul lunii urm?toare (https://www.theconsumergoodsforum.com/video/justin-honaman-from-amazon-shares-his-sentiments-about-ioohorizon-event/), pe data de 30 iulie 2024, Ruediger Hagedorn, Director E2E, The Consumer Goods Forum (CGF), l-a intervievat pe Justin Honaman, care conduce strategia global? a industriei de Retail ?i Bunuri de Consum ?i echipa de Dezvoltare a Afacerilor la Amazon Web Services (AWS, cel mai cuprinz?tor ?i mai larg adoptat cloud din lume, oferind peste 200 de servicii complete de la centrele de date la nivel global). Cu aceast? ocazie, Justin Honaman ?i-a împ?rt??it sentimentele despre evenimentul “IOO HORIZON” (Sitges, Spania, 3 – 5 octombrie 2024), conferin?a anual? a CGF privind datele ?i lan?ul de aprovizionare ?i desfacere, organizat? de Coali?ia pentru Ac?iune privind Date despre Produs (https://www.theconsumergoodsforum.com/news_updates/ioo%C2%B7horizon-cgfs-annual-data-and-supply-chain-conference-explores-the-intersection-of-data-sustainability-and-supply-chain-transformation/), care exploreaz? intersec?ia dintre date, sustenabilitate ?i transformarea lan?ului de aprovizionare ?i desfacere, cu luarea în considerare ?i a implica?iilor strategice ale noilor tehnologii pentru afaceri, în vederea optimiz?rii deciziilor bazate pe date pentru un lan? de aprovizionare ?i desfacere atât mai eficient ?i mai rezistent, cât ?i mai etic (https://www.theconsumergoodsforum.com/events/ioo-horizon/).

Dialogul dintre Ruediger Hagedorn ?i Justin Honaman a permis deci reflectarea sentimentelor celui din urm? despre evenimentul mai sus amintit, dup? cum urmeaz?: “… Senior, Executiv, Angajat, Orientat spre ac?iune, Acceptând provocarea de a face ?i a încerca din greu s? o faci cu succes, Deschis, Flexibil, (to?i) doresc s? înve?e… Plus toat? aceast? idee c? lan?ul de aprovizionare este o prioritate ?i atât de multe, schimb?ri ?i inova?ii se întâmpl? în el. ?i apoi… exist? elementul de date… într-adev?r exist? o oportunitate de a inova ?i de a reveni cu idei similare care pot fi folosite cu clien?ii…”. Cu alte cuvinte, a fost eviden?iat? importan?a con?inutului cu înalt? valoare ad?ugat? care se extinde dincolo de evenimentele semnificative.

Comments are closed.